Min nya soffa

Nu är rummet färdig städat, så där 3 timmar efter förra inlägget ungefär. Så skön med ny städat rum måste jag säga. Underbart underbart. Nu så hade jag tänkt att visa er min nya soffa som jag köpte för ungefär två veckor sedan. Det är en antik soffa och super duper snygg.
 
 
Ser ni vilken otroligt fantastiskt fin soffa???!!
 
 
Betalade 650 pix för denna sköning. Den är super snygg och super skön i att sitta i. Dubbel plus. Det enda problemet med denna soffa var att den var för bred för min dörr, hahah. Ni förstår att min dörr är inte lika bred som en "vanlig" dörr bredd ska vara. Utan den är mindre, mamma fick dra in den i rummet vilket resulterade i en trasig vägg och repor. Men jaja, om det ska vara fint så får (väggen) lida pin. 
1 kommentar
Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men alltså åh vilken fantastisk soffa!

Svar: Tack, och visst är den? super fin!
Amanda Wester