Tisdag 28 mars

 
 
Dagen gar spederats hemma då jag fortfarande är sjuk men jag kan med glädje säga att jag börjar bli frisk. Hostar lite bara men annars känner jag mig mycket piggare och känner hur energin fylls på hela tiden. Vill bara gå ut och sitta i solen och äta glass. Men nu så ska det fina vädret fara iväg ett litet tag hörde jag. Det kommer komma snö imorgon och så blir det kallt igen. Wehoo........eller inte. Kan inte den "riktiga" våren komma nu, Där värmen kommer, solen är framme och blommorna börjar blomma i full fart. Men icke den våren vi alla drömmer om är inte här än på ett tag.Tråkigt det, men det gör bara längtan efter den våren vi vill ha mycket större.
 
Men det känns skönt att man börjar bli frisk, har bara legat i sängen eller i soffan och kollat på film. Sen har jag sovit och kollat lite bloggar. Snart är jag på benen igen och är redo att möta världen utanför huset igen :)
0 kommentarer