Borgafjäll: foto på spindel och fina berg

 
Hejhej från trötta och hlv sjuka jag!
Jag har varit hemma både igår och idag från skolan för att jag har haft ont i halsen, trött i kroppen och feber. Men känner mig fortfarande trött i kroppen men mår mycket bättre, ska gå i skolan imorgon iallafall.
 
Nu hade jag tänkt och visa er fler bilder från Borgafjäll.
 
 
Så galet fin miljö det var där måste jag säga. Saknar det, saknar tystnaden. Men det ersattes mot lägenheter och buller och oväsen från byggnadsplatsen och bilarna utanför.
 
 
Fina pappa och dina berget med fina solen. Fin bild helt enkelt!!!
 
 
Att bara sitta ner och vara tyst och lyssna på tystheten är underbart. Det är verkligen något som jag men även alla skulle behöva göra mer av.
 
 
Utsikt från toppen av skidbacken.
 
 
Här satt jag i backen och tog bildern av omgivningen. Det var super mysigt att äta lunch i backen varje dag i backen.
 
 
När jag var i Borgafjäll så läste jag ut denna bok: Björnen Fredriksson- Jakten på silverhåven. Den var spännande och bra.
 
 
Hittade en liten spindel i gräset (?) / på marken bredvid mig som jag fotade.Måste säga att det var svårt att ta kort på denna spindel, fick Zooma in mycket och sen var det svårt att hitta den när man hade Zommat in, hahah. men jag lyckades.
 
 
 
0 kommentarer