PÅSKLOV - Sjuk, kvällsmacka och blandning av Fanta och Coca Cola

Är det inte galet hur tiden går fort?
det är redan mitten av veckan, mitten av påsklovet. Detta påsklovet vart intesom jag hade tänkt mig. Jag hade planer på att jobba två dagar och sedan hitta på mycket skoj med kompisar. Men istället så blir jag sjuk. Så himla tråkigt, har varit tok förkyld och febrig. Men nu är jag på bättringvägen. Inte lika förkyld längre men hostan sitter kvar i halsen, och jag låter som en anka pga. av hes-heten. Hur är det med er? Allt väl? 
Vad gör ni på erat påsklov?
 
 
Det kanske är dumt att jag är uppe nu vid 23.00 men jag sitter är i köket och tittar på serier samtidigt som jag äter kvälls mackan, dricker te och fanta mezzo. Har ni smakat den? det är fanta med smak. Var ni sådan som blandade fanta och coca cola i ett glas när ni var mindre? Jag tror inte jag gjorde det alls, har inge minne av det. Hahahaha.
 
0 kommentarer