En lugn lördag

 
Tarifa 2017, tagen av mig
 
God kväll!
 
Hoppas att denna lördagen har varit bra för er oh att ni får en fin fortsatt kväll vad ni än må göra. Idag så har jag inte gjort mycket alls. Sovit ut till klockan 10 imorse, riktigt skönt. De var ett tag sedan som jag gjorde det och verkligen sov tills jag vaknade. Typ hela jullovet hade jag klockan på ringning just för att jag inte skulle vrida dygnen allt för mycket. 
 
Men förutom att ha sovit ut idag så har jag även börjat städa lite i rummet samt tvättat en maskin. Tanken var att jag skulle ha gjort rätt mycket idag men så vart det inte. Då jag hamnade framför datorn istället och har i stort sätt suttit där hela dagen. Lite irriterad på mig själv att jag har suttit med skärmen framför ansiktet i stort sätt hela dagen.Då jag bryter mot mitt nyårs mål som var att inte sitta så mycket framför skärmen dvs. framför datorn, paddan och mobilen. 
 
Men tänker att det målet är något som jag inte bara kan uppnå på en dag. Då skärmen är som en drog. Man blir ju beroende av att sitta och söka på nätet. Man kollar på youtube på klipp efter klipp efter klipp. Helt plörsligt så har det gått 4 timmar av dagen. Så detta mål kommer jag få jobba med under hela året på att försöka minska. 
 
Nu ska jag kolla lite mer på P3 GULD och sen ska jag borta tänderna och sen lägga mig och läsa ur Stanna.
Tack för mig, God natt! 
0 kommentarer