Frågor till er om studenten och dess förberedelser

Bild tagen av min bästa vän Elin
 
 
Tisdag. Praktik-dag för mig. Praktiken gick jättebra, lungt och härligt. Just nu så sitter jag i min säng och letar efter låtar till min Student-spotifylista. Lite mer än 2 månader kvar tills jag går ut skolan. Kan inte förstå hur snabbt dessa 3 år har gått. Det är så grotestkt galet att jag om ungefär 79 dagar går ur skolan och behöver aldrig mer gå tillbaka till pluggandet. Så har ni några bra-peppande-glada låtar så bomba mig med förslag!
 
Jag har tänkt på detta med studenten och all dess förberedelse. Skulle ni vilja följa med på förberedelserna? Där jag då visar er hur jag har tänkt att jag ska se ut på student-dagen och där jag delar med mig av tankar och känslor under dessa återstående ca. 2 månaderna kvar i skolan? Skulle det vara roligt?
 
/ Amanda ❤
0 kommentarer