Update: Nationella, körkort och busy

 
Här sitter jag ute i halv-skugga halv-sol och njuter av dem 20 graderna och pluggar inför körkortet. Det känns lite overkligt att skriva det att man pluggar till körkortet. Jag menar jag tar snart studenten snart, det är ungefär en månad kvar av gymnasie tiden och sen börjar man jobba. Hur galet är inte det? Såå galet men det ska bli super kul.
 
 
Idag började jag vid 08:30 och då hade vi Nationella i svenska, inte det roligaste kan jag säga. Men jag tycker att det gick riktigt bra. det kändes bra när jag lämnade in vid 10:30 och tänker att det är det som räknas. Jag gjorde mitt bästa och mer kan man inte göra. Eller hur? 😉 Sen får vi se vad för betyg jag får på et Nationella men jag hoppas jag får E iallafall. 
 
Det var ett tag sedan jag bloggade och för er som undrar så är det mycket i skolan och jobbet nu så har inte haft tid och framför allt så har jag inte haft orken att sätta mig ner vid datorn och uppdatera här. Tyvärr. men snart är det klart och nu har jag 5 dagar ledigt så ska försöka göra några tidinställda inlägg till er så att det inte ekar tomt här något mer.
 
Vi hörs tills vidare, nu ska jag ta och fortsätta och plugga lite till sen ska jag bara ta det lungt och förberedda inför imorgon då det är studentskiva 😍
0 kommentarer