New years- tag

Hur har ditt 2014 varit?

Svar: Mitt 2014 har varit toppen. Jag har mött nya underbara vänner och haft en helt crazy sommar.
 
Gjorde du något under 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: ja, det gjorde jag faktiskt jag var på ett stamnings lägret i härnösand och så var jag på gröna lund gör första gången.
 
 
 
Vilka låtar kommer påminna dig av 2014?
Svar: Dessa låtar kommer påminna mig om 2014:
Bad av David guetta 
Shit va pin av de vet du
Carry you home av zara Larsson 
Din soldat av albin
Happy av Pharell Williams 
Marilyn Monroe av Nicki Minaj 
 
Bästa boken du läst i år?
Svar:Förr eller senare exploderar jag
 
 
Bästa filmen du sett i År?
Svar: The fault in our stars
 
 
Hur firade du din födelsedag?
Svar: Jag åkte till stocholm för att skriva moppe prov, men tyvär så misslyckades jag då.Men sedan så åkte vi hem och  då kom farmor och farfar. Vi åt god mat och tårta då.Typ det i gjorde.
 
Reste du någonstans, vart?
Svar:  Jag åkte till spanien i 3 veckor i sommras.
 
 
Något speciellt du ska göra under 2015?
Svar: Välja gymnasium,Bygga mera muskler.
 
 
Snart är det dags hörrni om 44 minuter så är det nytt år.  Vi hörs igen 00:00!! 
 
LOVE,AMANDA 
0 kommentarer