Samanfattning av vecka 39

- Något jag gjorde denna vecka som var planerat? -
 
Jag har inte gjort något speciellt denna vecka faktiskt. Det enda jag hade planerat och det jag gjorde var att jag tränade och jobbade, jag skulle dock ha träffat en kompis idag men det ställdes in i sista minuten.
 
- Något som jag gjorde som inte var planerat? -
 
Åt lunch med A, gjorde en overnight gröt till frukost idag, rekomenderar det faktiskt. Hur jag gjorde min gröt kommer i et inlägg imorgon tror jag. ;)
 
- Något nytt jag gjorde? -
 
Som sagt denna vecka har inte varit så händelserik, men jag åt lunch med A för första gången, de är något nytt ;)
 
- Ett tips från veckan? -
 
Idag så kollade jag på en film på hälsa och idrotskunskapen, vi kollade på en dokumentär som heter Human. Den va väldigt flummig och så men en sak som en person sa i dokumentären var, Lycka finns i olika former och det är de som är bra. Ungefär så sa personen, kommer inte ihåg ordagrant men ja.
 
Jag måste ju bara säga att det är så sant. Alla människor blir lycliga av olika saker, det kan till exempel att någon blir lycklig av en låt, någon annan blir lycklig av att man har elektricitet, en annan person blir lycklig av man har ett hem att bo i osv.
 
Lycka finns överallt och det finns så mycket att vara lycklig av, jag vill att ni som läser detta. Ta er 5 sekunder av er dag och kommenterar detta inlägg och skriv 3 saker som gör er lycklig. 3 saker som jag blir lycklig av är:
 
- Musik
- Te
- Och sedan att få umgås med mina vänner och familj
 
Va tacksam för det ni har och äger, en annan kanske inte har i närheten av vad du har. Se till att vara lycklig och glad. Lev LIFE! ;)
 
- Veckans upptäckter! -
 
Det fick bli nya musik upptäckter igen. :)
 
 
 
- Godaste maten jag har ätit?-
 
Kommer inte ihåg vad jag har ätit i veckan :D hmmm... det måste ha varit i tisdags. Jag åt då stekt potatis, grönsaksbiffar, grönsaker och dipp till. Så otroligt gott måste jag säga!!!!
 
- Veckans musik/ film/ serie -
 
Jag och min syster kollade på en skräckis idag, filmen heter Insidious. Rekommenderar den, man fick sig några jumps.
 
 
 
- Veckans youtube video -
 
Har sett denna förut, men var bara tvungen att visa den. Anna Kendrick och James Corden är verkligen härliga asså, hahaha.
 
 
 
- Veckans känsla -
 
Veckans känsla är trött och glad. Varje dag så har jag varit så trött, och varje rast så har jag somnat i skolans soffor. hahahha.
1 kommentar
Anonym

Vem är din allra bästavän? Hihihihihiihihihihihiihihihihjiihihjihiihjiijjijijijijjiijjiijjiihihih

Svar: Jadu de är en bra fråga. Har fyra personer som jag är väldigt nära med. Så jag skulle säga att det är Corre, Soffan, Lotta och Elin!! ❤❤❤❤❤❤
Amanda Wester