Next : Borgafjäll

Hej på er gullungar! 

Nu sitter jag i bilen med familjen påväg till Borgafjäll. Det ska bli så kul att åka skidor hela dagarna och bara chilla. Eller ja jag har faktiskt några uppgifter som jag måste göra klart och lämna in. Så helt ledig är jag inte från skolan. 

Sitter här i bilden och lyssnar på zara Larssons album so good och äter godis och läser tidning. Travel essentials you know 😉 det är några saker som jag alltid brukar ta med mig när åker långt. De är bland annat hörlurar 🎧, bok och / eller tidningar och sen godis eller chips. Har köpt så mycket godis och chips inför denna veckan asså. Haha 😂 ojda. Nää men det är "lov" då får manta godis. Inte sant?


Vad är era travel essentials? ✨

1 kommentar
NORRSKEN EMMA

Ha en bra dag
GLAD PÅSK

Svar: Tack detsamma ❤️ glad påsk 🐣
Amanda Wester