Some times i like to skip the alarm

Hej på er gullhjärtan! 

Hur har ni det? Jag själv har det rätt så bra.  Fortfarande ont i knät och trött men annars mår jag bra.  Sitter på bussen påväg hem nu,  denna dag har känts rätt seg.  Började med att jag försov mig imorse.  Ojda,  haha. Men så kan det gå om man går och lägger sig sent dagen innan.  

Veckans planer ser ut som så att:



Tisdag: jobba 

Onsdag: träna efter skolan

Torsdag: ta det lugnt,  plugga lite och göra klart en uppgift. 

Fredag: En kompis kanske ska sova hos mig så ska vi ha en mys kväll.  Annars så blir det en mys kväll med syskonen,  kanske hyr en film och äter något gott. 

Lördag: inget speciellt inplanerat.  Bara chilla och ta det lugnt. 

Söndag: Jobba och fixa inför vecka 6 (?) ,  skriva några i lägg kanske.

0 kommentarer