- För mycket tankar i huvudet om allt och inget -

Nu sitter jag här i min säng ännu en gång och kan inte sova. Klockan är snart 02.00 på morgonen och jag kan inte sova. Fy fy, detta är så galet frustrerande. Jag vill sova för att jag har massor som jag har tänkt att jag ska göra senare idag. Så som att: Läsa, försöka hinna klart med Lottas 18 års present ( bilder på den idén kommer senare), städa rummet, fota en massa massa bilder till både instagram och till bloggen. Ja ni ser ju vad mycket som jag har i tankarna att jag ska försöka hinna med idag. Men det går ju inge vidare när jag inte kan sova.
 
Tankarna bara snurrar i huvudet och jag vet inte hur jag ska få stop på dem. Det är som en tornado i huvudet som bara snurrar runt runt, en tornado full med tankar. Har lite smått ont i huvudet och är hungrig också. Ja ni hör ju vilka jäkla problem jag har nu, haha. Är även sugen på godis, framför allt lakrits.
 
 
Jag vet inte om det är bara jag men varje kväll när jag ska gå och sova så har jag en tornado i huvudet full med tankar. Tankar som: detta skulle jag vilja köpa och ha i mitt rum , till tankar som handlar om framtiden eller de förflutna. Det kan vara saker som har hänt när jag var mindre som jag ångrar att jag gjorde eller sa. Som egentligen jag aldrig kan göra ogjort och som jag inte borde ligga och tänka på och analysera  just den händelsen.
 
Det är så typsiskt att när man lägger sig i sängen och har just lagt i från sig mobilen och boken som man har läst. Då börjar tankarna spinna i 180 km/h. Så fort man slutar tänka på något så börjar man tänka på något annat. Varför är det så? Varför kan man bara inte få lägga sig ner i sängen utan att några tankar ska ploppa upp en efter en med helt oväsentliga saker? Det mina kära läsare är en väldigt bra fråga.
 
 
 
 
 
0 kommentarer