Det jag fann på Beyond Retro

Jag och min syster var i Stockholm i lördags och gick in på second gand butiken Beyond retro på sergelsgatan 16. Nu tänkte jag visa er vad jag hittade för saker där inne. Enjoy!
 
 
Hittade en militär jacka som jag greppade direkt. Tyckte den var så cool och tror att det är en riktig militär jacka, alltså en sådan jacka sim militärer har i USA.
 
 
En croppad-svart-addidas-liknande-tröja hittade jag också. Sitter jättebra och så fin på.
 
 
En till addidas-likande-tröja fick jag också med mig hem.Denna var i T-shirt form.
Jag har fått en dille på tjocktröjor för tillfället. Dels för att jag älskar att ha en mysig tjocktröja-lite-overzied tröja på mig men också för att det är så himla fint och snyggt att ha en tjocktröja med luva under typ en skinnjacka eller en kappa. Så det vart två styckna tjocktröjor med luva och en utan luva.
 
 
och här är baksidan på denna tröja. 
 
 
Tyckte det passade bra då jag är 99:a.
Hittade även två par Levis jeans 120 pix styck.
 
 
 
0 kommentarer