dag 2-spacklat klart

hejhå hejhå nu till vår gruva gå!!!!
Nämen tjena på er. Hur mår ni???
Jag mår bra, sitter förtillfället i min säng som står mitt i rummet. Och jag kom på att det var rätt så ointressant. Hur som helst så håller jag på med mitt rum. Jag har spacklad idag och har plockat ut alla mina saker från rummet.
och nu inser jag att hur mycket skit jag har i mitt rum. Så det måste jag rensa innan jag tar in det i mitt rum och lägger det på dess rätta plats.
Jag var tvungen att öppna fönstret för ett en av mina bröder släppte sig i mitt rum. så att det bara stank utav hel***e. Men iallafall så ska jag läsa min gossip girl nu. jag ligger på sida 24 nu och jag började i lördags tror jag att det var. Just nu så håller pappa på att spackla mina hörn i rummet.imorgon ska jag måla och sen är jag klar. eller ja nästan skrivbordet och garderoberna ska in. men det måste vi åka och köpa på IKEA. men sen är det bara lite små fix som att kanske sätta upp affischer och lite annat. men måste gå nu. ska läsa lite innan det blir allt för sent.
puss&kram/ Manda
0 kommentarer