tisdag 29 oktober

Hej på er!!
just nu sitter jag i mammas och pappas rum vid pappas dator. idag så har jag målat en vägg den ska målas en gång till men jag har börjat måla. och sen så ska jag måla mina andra väggar vita. men jag har kommit en bra bit på vägen det tycker jag. just nu så kollar jag på nellie berntsson på youtube. fast nu byte jag till macbarbie09. jag måste bara säga att hon har typ förändrat mitt liv. när jag eller innan jag kollade på hennes videos så vågade jag inte ha på mig dóm kläderna jag ville ha typ i skolan för att jag var rädd för vad andra skulle tycka om mig. men nu efter jag har kollat på hennes videos då så våga¨r jag ha på mig det jag vill ha. för att jag orkar inte bry mig vad andra tycker om mig längre. det tar bara massor av min energi. och visst om någon tycker att jag är ful eller konstig.
 
så visst jag låter dom tycka det. jag är inte perfekt eller skit snygg jag vet det. men jag vill bara vara mig själv. och folk får tycka vad dom vill om mig. men dom behöver inte säga det till mig då. och så länge dom inte nämner det till mig så bryr jag mig inte.och jag vill bara säga till er tjejer och även killar. om det är någon som läser detta. så jag tycker att ni inte ska bry er om vad andra tycker om er. ni ödslar bara er energi på det som är dåligt. istället för att bry dig så kan du tänka. jag är bra. jag är mig själv och det finns ingen som kan ändra på mig.
men jag hoppas att eran dag har varit toppen. och att ni mår bra och är friska och krya.så kom ihåg att var dig själv det kommer du långt på!!!!!
puss&kram
/ Manda
0 kommentarer