Snart tar det slut...

Ja hurre ni. Om ungefär 3 timmar så tar detta år slut och ett nytt år börjar med nya utmaningar och nya förväntningar. Jag ser faktiskt fram emot detta nya år. Detta år har dock varit ett fantastiskat år.
 
Bland annat så har detta hänt under året:
 
  • Jag har fått träffa nya vänner
  • blivit starkare och vågar stå upp för mig själv
  •  jag har varit på stammnings läger,
  • varit på gröna lund för första gången,
  • Jag har varit i spanien
  • Jag har tagit moppe körkort
  • Varit på one direction konserten
  • Varit på Fooo vertigo
  • Har också varit på The fooo´s  book realse party och fått boken signerad
  •  Fyllt 15 år
  • Varit i täby centrum för första gången på typ 7-8 år
Jag mitt 2014 har varit toppen. Men så klart så har det inte varit bra hela tiden utan det har ju varit stunder och dagar då jag har varit ledsen och upprörd. Men det har väll alla?
Jag ser fram emot detta nya år. Jag hoppas att ni alla har haft ett bra 2014. Om inte så hoppas jag att 2015 blir erat bästa år.  Ni Alla får ha en super trevlig fortsatt kväll så hörs vi 2015!!
 
0 kommentarer