Divergent!

hola!
nu är det sista dagen som jag är i Öland, sedan drar vi oss hemåt. Då är hemma några dagar sedan åker vi ju till lofsdalen. vi är där kanske 2-3 dagar sedan blir jag skjutsad till hänösand för att gå på läger i en vecka.

igår kväll så kollade jag på filmen divergent, OMG !!!!
den var så himla bra!!
jag älskar den, det är nog en utav dom bästa filmerna som jag har sett. rekommenderar den verkligen. det är lite hunger games stuk på den, så ni som gillar hunger games kommer säkert att älska denna också. efter som att jag tyckte att den var då bra så sökte jag på divergent soundtrack på Spotify. då kom hela albumet upp med låtarna från filmen. det är en låt som jag har haft den om och om igen, och det är låten beating heartbreak av Ellie Goulding. den är så himla bra.



har inte mycket att säga mer så vi hörs imorgon!
0 kommentarer