102 saker jag vill göra innan jag gör!

  1. Ta körkort
  2. Lära mig spela gitarr
  3. Bli riktigt kär i en person
  4. Åka på semester till Gambia
  5. Och spanien
  6. Och Usa
  7. Och Afrika
  8. Träffa mina idoler
  9. Slå en hole-in-one på golf
  10. Vara med i en flach mob
  11. Shoppa loss
  12. Träffa den rätta killen
  13. Ta några fina bilder på mina vänner
  14. Dygna
  15. Träffa en sommar-romans
  16. Dansa pardans
  17. bli proffesionell dansare
  18. Bli volontär
  19. Jobba på ett barnhem
  20. Ropa ut något pinsamt på någon resturang
  21. Va med i tv
  22. Simma med delfiner
  23. Prova på något helt nytt
  24. Övervinna mina rädslor
  25. Bli vältränad
  26. Kunna Spanska flytande
  27. Få A i något ämne i slutbetyg
  28. Lära mig sjunga riktigt bra
  29. Våga stå på scen och sjunga inför skolan/ andra folk.
  30. Ta moppe kort
  31. Shoppa i New York
  32. Besöka Disneyland/DisneyWorld
  33. Äga en märkes väska
  34. Besöka en regnskog
  35. Se vilda orangotanger/ shimpanser
  36. Ha en Walk in closet
  37. Lära mig att dansa Balett.
  38. Se solnedgången
  39. Rida på en strand
  40. Gifta mig
  41. Skaffa barn
  42. Lära mig surfa
  43. Sova under bar himmel
  44. Flyga luftballong
  45. Åka på en festival
  46. Kolla på en musikal på broadway
  47. Åka på safari
  48. Se the big 5 i Afrika
  49. Lära mig göra stilla stående volt på marken
  50. Kunna göra minst 5 piruetter på raken
  51. Kunna göra 2 flikisar
  52. Spela paintball med mina vänner
  53. Spara mitt hår så att det är ner till midjan
  54. Surfa i Australien
  55. Lära mig Popping och locking
  56. Designa mina egna kläder
  57. Designa mitt eget hus
  58. Vara med i en tävling och vinna
  59. Träffa Bethany Mota och Zoe/Zoella (kända vloggare på youtube)
  60. Prova hur många marschllows jag kan ha i munnen 
  61. Åka frittfall
  62. Åka till Gröna lund ( aldrig varit där)
  63. Åka till gröna lund
  64. våga säga till den personen som jag gillar att jag är kär i dig face to face.
  65. Ha en sommar fest
  66. Ge en random person en puss på kinden
  67. Äga 10 hundar
  68. Jobba på en djur park
  69. Skrik ett vårskrik
  70. Krama en random person på stan
  71. Hjälpa en gammling över gatan
  72. Skänka kläder och saker till barnhem 
  73. Bada näck
  74. Klä ut mig till en pensionär en hel dag och bete mig som en
  75. Klä mig som en kille en hel dag
  76. Skratta så mycket så att man tror att man ska dö
  77. Skämma ut mig totalt
  78. Häll mjöl i någons hårfön
  79. Kasta pil på en karta och åk sedan dit
  80. Fjällvandra
  81. Starta kuddkrig med dun kuddar så att dom går sönder och dunet flyger runt i rummet
  82. Åka skidor i kittelfjäll ( ska göra det på påsklovet)
  83. Kasta en pil på en karta och inte åka dit
  84. Mjöka en ko
  85. Bränna en pizza i mickron ( det har jag redan lyckats med)
  86. Kunna gå på händer (3 meter)
  87. Somna på en buss och vakna i buss garaget
  88. Bada i karibiska havet
  89. Gå och handla i pyjamas
  90. Prata högt med en väska eller något annat som om det vore en bäbis
  91. Gå i vinterkläder på sommaren
  92. Lyssna på Spotify en hel dag utan avbrott
  93. Vara tyst en hel dag 
  94. Åka till Universal i Orolando
  95. Dansa till en låt som går i en affär ( ni vet att det brukar vara musik i bakgrunden på typ H&M)
  96. Skicka ett brev till någon som jag inte känner
  97. Skriva en bok
  98. Ge pengar till en hemlös
  99. Fylla 99 eller 100 år
  100. Uppfylla alla 100 saker som jag har skrivit nu och sedan skrivit en bok om händelserna.
  101. Rida på en Kamel och säga hejsan farao
  102. Rida på en Elefant
 
 
 
 
Hej på er!!
Detta in lägg tog mig typ 3 timmar att skriva,det var skit svårt att komma på vad jag ville göra innan jag dör.Men det var roligt.
1 kommentar
Ludvik

Jävlar vad många saker du ska göra innan du dör !!

Svar: Hahahhahaha, ja jag vet.Men kommer nog inte göra allt det där. ;)
Amanda Wester