Fredags morgon



God morgon på er, hur är eran fredag so far?

Min är okej, jag är hemma och är sjuk vilket inte är det roligaste. Men det är ju såna tider nu eller hur?

Detta passar ju jätte bra att man blir sjuk nu när man ska ha genrep och shower med dansen nästavecka. Det är ju så himla passande. Men jag borde ju vara van, efter som att varje år vid denna tiden när det kommer till genrepen och showerna så blir jag sjuk. Det slår liksom aldrig fel.

Genom hela terminen med skolan och dansen så är jag så stressad. Jag kan liksom aldrig koppla av på riktigt. Jag går jämt i högvarv, kan aldrig finna denna ro och jag kan aldrig riktigt slappna av. Vilket är så himla dåligt för att det är inte är bra med inre stress. Jag är konstant på högvarv och ja...

 

 

 

 

 

Här får ni lite jul musik att lyssna på nu på morgon kvisten.Tänk er att det är 3 dagar kvar tills det är December!!  Det är helt sjukt hur tiden går så fort. 3 dagar kvar tills det att jag kommer att skriva ett inlägg i hela december. Jag hoppas att ni kommer att gilla December inläggen.

 
 
  Jag hoppas att ni får en underbar fredag. Glöm ej att du är underbar och fin som du är. Vi hörs senare. <3
 
0 kommentarer