What's in my school bag!

 Väskan kommer från h&m och den kostade mig 399:- .

 Väskan har ett stort fack sedan så har den två små fack med dragkedjor på sidorna.

 
Detta är vad jag brukar ha i min väska som jag bär med mig till skolan.

- min dator
-mapp där jag kan stoppa i mina papper som jag får på lektionerna.
-nu hade jag med mig min matte bok hem, men den brukar jag lämna i skåpet 
-min kalender

-överstrycknings pennor
- miniräknare
-pennor o sudd

-plånbok
-handkräm
- glasögonfodral till mina glasögon
-läppbalsam
-en bok
-hörlurar
-vantar

-buss kort
-liten necessär 
-solglasögon


Det är dem sakerna som jag har med mig i min väska jämt. Vad har ni med i era väskor till skolan som ni inte klarar er utan?
Jag klarar mig inte utan mina hörlurar,dator,kalender,buss kortet och min lilla neccesär.






what's in my bag
0 kommentarer