- Res tips -

Nu när sommaren äntligen är här så är det många som tar chansen att åka och resa. Man reser antingen utomlands eller till en annan del av sverige. När man väl ska resa så har man dem där långa timmarna i bilen eller på fygplanet som man gärna vill döda. Man vill göra något men vet inte riktigt vad, här kommer 7 tips på hur ni kan få tiden att gå fortare.
 
- Lyssna på musik-
 
 
 
 
 Gör en egen rese lista på spotify innan resan, ta alla goingar till låtar och skapa din egna dröm lista. Full med fantastiska sommar låtar.
 
 
 
- Kolla på en film eller serie-
 
 
 
Här kommer din dator, ipad eller mobil till användning. Kolla film/serie på Netflix eller kolla på youtube klipp. Ett väldigt bra tips som fördriver tiden.
 
 
- Läs en bok eller tidning-
 
 
 
På bil resan eller på flygplanet har du all tid i världen till att sätta dig ned och läsa den kära bok. Eller ta med dig en eller två tidningar och bara sitt och chill läs.
 
 
- Spela-
 
Spela ett spel på din telefon/ ipad. Eller varför inte köra ett spel med personerna osm sitter i samma bil.  Ni kan köra jag ser eller bingo osv.
 
 
- skriv en novell-
 
Ta fram papper och penna eller datorn/ipaden/ mobilen och skriv din egna story. Låt din fantasi flöda och skriv så mycket du orkar.
 
 
- Sov-
 
Detta är nog det allra bästa tipset, iallafall det tipset där man kan göra detta under hela resan. Sov är ett jätte bra tips, tiden går fortare och du blir utvilad när du kommer fram.
 
 
De var mina tips för idag. Det är nämligen så att jag ska åka bort snart. Då undrar jag om du som läser min blogg vill att jag ska visa vad jag har i mitt handbabage och min resväska. För det är så att jag och min syster har gjort en liten plan att filma en whats in my carry on bag och whats in my carry on. Om ni vill se det i en video kommentera gärna så vet jag vad som önskas. <3
 
 
 
rese tips sommar
1 kommentar
Elin

Super bra inlägg <3

Svar: Tack så mycket ❤❤😘😘
Amanda Wester