- 3 saker -

 
 
- 3 saker jag vill uppleva igen -
 
Spanien 2014
Härnösands stammnings lägret
Första kyssen från A
 
 
- 3 saker jag uppskattar -
 
Min familj
Mina underbara vänner
Att jag är friska
 
- 3 saker som jag vill ha -
 
Ny telefon
Ett stativ till kameran
En kram
 
 
 
- 3 saker som jag älskar att göra -
 
Dansa
Skratta
Umgås med personer som gör mig glad
 
- 3 ord som beskriver mig -
 
Glad
knasig
Ambitiös
 
 
 
- 3 saker som jag vill bli bättre på -
 
Dansa
Laga mat
Att fota
 
- 3 saker jag inte kan vara utan -
 
Musik
Familj och vänner
Te
 
 
 
- 3 drömmar jag hoppas bli verkliga -
 
Att jag utbildar mig till PT och naprapat och massör
Att jag detta år kommer fira en underbar jul med min familj, släkt och vänner
Att jag och min familj åker till spanien snart
 
 
0 kommentarer