Borgafjäll: Fin natur och mycket läsning

Vill först bara säga att internetet här i borgafjäll är inte den bästa. Just nu så kör jag på en raouter som vi har tagit med hemfrån. När 6 pers vill ha internett hela tiden så tar interntet slut fort. Men än finns det kvar. Vill bara nämna det så att ni vet varför det är dåligt med inlägg på bloggen just nu. Men nog om det, jag hade nämligen tänkt att visa er några ( lääs mååånga!!) Så låt oss börja kika på vad jag har gjort sen i söndags då vi kom hit till Bogafjäll.
 
 
Så här ser kartan över dem backarna och skid- och skoterspåren som finns. Backarna är inte så dumma, dock är dem lite för branta här och där för min smak. Men annars är dem härliga.
 
 
Kolla vilken rackarns fin utsikt vi har från stugan, magiskt!!!! så här har man sutit på altanen och läst och bara njutu av tystnaden och fina utsikten.
 
 
.......har fotat lite på växten som står i fönstret ut till altanen.
 
 
 
.......fotat min syrra lite ♥
 
 
Kan bara säga det att det är så fantastiskt tyst här, nästan så att det gör ont i öronen. Så skönt att sitta och läsa i tystheten.
 
 
......har redn läst ut två böcker på ungefär 3 dagar.
 
 
Så härligt med sol!!!
 
Denna bild tog jag av min syster när det var solnedgång.
 
 
Det va så fina färger, men har inte riktigt klurat ut hur man får fram mer färg på bilden ( om ni förstår vad jga menar) Någon som vet vilka inställningar som man ska ha på kameran? hit me med era tips!
 
 
Fina föräldrar man har <3 <3 <3
 
 
Dagen därpå alltså i måndags eftermiddag/kväll så gick jag och pappa på en liten promenad. Och självklart så är det tvunget att ta kort på dem otroligt fina bergen.
 
 
Jag menar är inte detta såååå fint??!!!!
 
 
Kommer att bli jobbigt att lämna denna vackra natur om några dagar.
 
Det va några ( hmmmm, många) av dem bilderna som jag har tagit . Mer bilder kommer senare. Ha en fortsatt trevlig dag <3
 
1 kommentar
Amanda Jona [SPONTAN]

Låter verkligen som att ni har det underbart! :D

Svar: Det har vi trotts väldigt mycket bråk mellan oss syskon hela tiden ❤️🙊
Amanda Wester