Tack så hemskt mycket

m
 
Detta inlägg riktas till er som har läst mitt inlägg om stamning. Tack, tack så oerhört mycket för era fina kommentarer och för att ni som har läst det har tagit er tiden till att läsa det. Det gör mig så glad att så många gillade det. Jag kommer att fortsätta skriva inlägg om stamning. Just för att det behövs, fler personern behöver få vetskapen om vad stamning är och hur man till exempel bemöter en person som stammar.
Så fortsätt gärna att dela inlägget om stamning som ni hittar ↓
 
Här: http://youarestrong.blogg.se/2017/july/snalla-ta-dig-tiden-och-las-detta.html
 
Massor med kärlek till er alla som läser min blogg och som kommenterar och delar. Och tack så mycket för eran kärlek som ni ger mig <3
 
 
 
20080226
1 kommentar
Anonym

Tack själv mitt 💜för att du delar med dig av dina erfarenheter till oss alla andra. Fortsätt precis som du gjort för jag håller med Det behövs pratas mer och få ut mer vetskap om stammning. 👍😊 Puss å kram💜Mammi😘

Svar: <3 <3 <3 <3
Amanda Wester