Torsdag: Inspiration, dagens irritation och värk

 
Kolla vilka fina frisyrer. Så lätta och så fina. Torsdags inspiration.
 
Hoppas att eran torsdag har varit bra. Min har varit bra bortsett från att när jag kom till skolan så fick man veta att den första lektionen var inställd. Hurraa....... Inge roligt alls. Så då fick man vänta i 4 h tills nästa lektion började efter lunch. Vilket var lite irriterande.
 
Nu är jag hemma och har varit det ett tag och mår inte alls så jätte bra faktiskt. Ont i huvudet ,mår illa och det krampar till ibland nedredelen av magen pga
lingonveckan ( tror jag kan vara anledingen ) . Lite too much information där men äsch. Jag tycker att man ska kunna prata om sådana saker utan att tycka att det är pinsamt. Eller vad säger ni? 
Har faktiskt planerat att skriva just ett inlägg om mens. Om varför man skäms att prata om det osv. Så det kommer snart, kanske imorgon. Vi får se.
Kramar ♥
0 kommentarer