Vecka 4: Skadat knä, bra musik, god fika

 
Något jag gjort denna vecka som var planerat: Hmm, ja jag åkte till sätra för att ta foto och intervjua människor inför ett skolarbete.
 
Något som du gjorde som inte var planerat: Skadade mitt vänstra knät, tog en fredags fika så där spontant med en kär vän, ätit godis hela veckan. Jag skojjar verkligen inte, varje dag har jag köpt godis och ätit. Inte bra men gott var det.
 
 
Något nytt du gjort denna vecka: Idag hade jag min första dans lektion för Street teens, vilket var väldigt roligt.
 
Veckans upptäckt:Denna vecka så har det släppts så mycket nya bra låtar, som Hov1´s Gråzon , Zara larssons So Good , stiftelsens album.
 
Ett tips från denna veckan:
 
 
Godaste maten jag ätit: Minns knappt vad jag har ätit denna veckan. Men idag åt jag ris och Qourn(?) fileér vilket var super gott det år jag till lunch.
 
Veckas självis:
 
 B
Veckans känsla: Denna vecka har varit bra, rätt så lugn. Lite blandade känslor faktiskt, irritation, glädje, lycka, det var varit lite tårar ( glädje tårar som tur var).
 
1 kommentar
Photo by E M E R E L L A

Härliga musik tips :)

Svar: <3 <3kul att du tycker om dem <3
Amanda Wester