Äntligen Sommarlov!!!

Bilderna komme från weheartit och collaget är gjort i picmonkey
 
Nu har mitt efterlängtade sommarlov kommit. Kan inte beskriva hur skönt det är med sommarlov. Äntligen så kan man stänga av alla alam och bara sova ut så fantastiskt skönt. Det första jag gjorde idag var att köpa två tidningar och lite godis för att fira att man har klarat tvåan med en väldans massa händelser detta år. Det vill säga inga lärare på vissa lektioner och lärare som inte anmäler att man är sjuk osv osv.
 
Men nu äntligen så slipper jag skolan i nästan tre månader, så fasligt skönt. Det första jag ska göra imorgon är att sova ut och njuta av att vara själv hemma. Underbart.
 
En sak som jag bara måste ta upp är ( alla disney- fans läs detta) att skönheten och odjuret den med Emma Watson som belle är ute på DVD nu. Omg!!!! den ska köpas inom kort och tittas på en regnig juni kväll.
2 kommentarer
Ida Hedlund

guuud så lyxigt!! går i skolan tills den 16 juni fy fy fy!, borde vara olagligt att gå så länge

Svar: Gud håller med dig, shit va sent 🙈
Amanda Wester

Anonym

Vilket gymnasium går du på och vilket program och vad läser ni?

Svar: Jag kan svara på din fråga i ett inlägg <3
Amanda Wester