Bilder från förr: Sommaren/våren

Idag efter praktiken så har jag gått igenom massor med gammla bilder på mina minnes stickor. Hittade många bilder som förde med sig minnen. Kom på den briljanta iden att jag skulle dela med mig av några bilder till er. Här kommer det totalt 8 bilder från sommaren/ våren från förr. Njut av bilderna och storyn bakom dem.
 
 
Sommaren 2016. Vi var på Öland och myste. Detta  ar när jag och syskonen skulle traska ner och plaska i vattnet. Btw drickan som jag håller i smakar himelsk, peach iste. AMAZING en varm sommar dag som det var den dagen då bilden togs.
 
 
Sommaren 2011. Här är vi på Öland. Vi gick igenom en fantastisk skog som vi kallade för trollskogen. Fler bilder från trollskogen kan jag visa en annan gång. Detta vrak som jag och mina syskon står framför är super gammalt. Minns dock inte hur gammalt det var men vet att det.
 
 
 
Våren 2015. Jag gled runt på min longboard på gatan bredvid medans systern fångade mig på bild med mobilen. Men just denna bild så sitter jag på en trappa påväg till en källare tror jag att det är. Detta är en så fin bild tycker jag, om jag får säga det själv.
 
 
Våren 2015. Här tror jag att min vän elin har tagit min mobil och fotat mig och lagt upp My story på snapchat. Kärlek till henne min fina vän ♥
 
 
Sommaren 2014. En utav dem bästa dagarna. Jag, Elin, hennes syster och en till kompis gick på One directions konsert. Kan säga med flaschbacks och glädje att det var en sådan mäktig dag och en sådan mäktig att få se dem live. Finns inget bättre än att gå på Live konserter.
 
 
också sommaren 2014. Äääälskar denna bild. Även fast vi stavade love baklänges, hihi. Men här är vi på Öland igen och har det härligt.
 
 
 
Sommaren 2014. Hade jag färgat mitt hår rött. Ååå vad jag saknar den där färgen. Är kär i den. Har funderat på att färga mitt hår lite blont nu till sommaren men ja, vi får se.
 
 
Sommaren 2015. Här har jag mitt gips på efter att jag har brytit benet. Vilken sommar det var asså, och vilket jäkla avslut på den sommaren. Kul att bryta foten näst sista veckan
 
 
Ha en trevlig fredag! ♥
 
0 kommentarer