Loppis och fixar lördag

 
Idag så har jag varit runt på olika loppisar. Va med mamma och systen, trevligt va det.Jag fyndade ungefär 15 böcker, två klädesplagg, en tavla och en ampel. Riktigt bra fynd runda kan jag säga. Bild kommer imorgon. Vi va också på rusta där jag köpte några saker också. Lite skönhets saker.
 
Just nu så sitter jag och lyssnar på Ed Sheerens nya album. Har bara lyssnat på tre låtar och kan säga att jag gillar låtarna hitills. Vardagsglädje. Jag ska ta tag och städa mitt rum, har lite tvätt som jag behöver tvätta upp. Saker ska ställas på sin rätta plats osv. Riktigt tråkigt men det måste ju göras om man vill ha fint, eller hur?
 
Imorgon så ska jag fokusera på att skria klart 3 olika skriv uppgifter som jag är lite sen med att lämna in till skolan. Så kommer ägna hela dagen till att plugga imorgon. Jäkligt tråkigt det också, men det är också en sak som måste göras. Det har legat på mina axlar i dagar, men jag har bara skjutit undan det.
Hur har ni haft det idag?
1 kommentar
Ida Hedlund

Åh älskar loppisar!!!

Svar: Loppis är Life <3
Amanda Wester