Start me up/ Livin´ on a prayer och ändrade planer

 
Dagens planer sprack som ett hål i en ballong. Hade tänkt att plugga men insäg sedan att jag inte hade arbetena på min privata dator. Utan dem finns på min skol dator som är i skolan. Weho. Då blev det ingen plugg dag då som jag hade planerat. Men ska åka till skolan någon dag den kommande veckan och hämta min dator. Kul kul.
 
Men så kan det bli, planer ändras.Nu så får jag en hel dag att fixa rummet. Ska tvätta upp dn sista tvätten och sen plocka rätt på olika saker som ligger lite här och var i rummet. Så det blev ändå en bra plan för idag.
 
Måste bara råda er till att lyssna på klippet som ä ovan ↑ så sjukt bra medley från Glee. Mi like it. Den har säkert gått om och om igen 100 gånger snart. Ha en bra dag, vi hörs senare!
 
 
0 kommentarer