Livet blir roligare med skratt, umgås med människor man tycker om och mysiga stunder

Hur ska jag kunna hitta tillbaka till bloggandet?
Som jag skrev i förra inlägget så har jag haft fullt upp efter skolan. Jag har inte haft ork att uppdatera, jag vill, jag skanar det att uppdatera bloggen. Men sen är det detta med att jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag har en hel lista full med punkter som jag vill skriva om , så som:
- Listor
- Tips och trix
- Pepp till er
- Story time
- Vad dansen betyder för mig
- Inrednings tips
- Bok recensioner
 
Men ändå har jag inget som jag känner att jag bara vill skriva ut till er. Jag vill skriva allt som finns på min lista men ändå inte. Förstår ni hur jag menar?
Jag vill så gärna men finner ingen motivation till att göra det , till att skriva ett inlägg. Vet inte riktigt hur jag ska göra???
 
 
Nu har jag varit ledig från skolan 4 dagar i streck. Eller ja 3 och en halv,haha.Slutade vid 10 i fredags, då gick jag och sofia till några affärer och kollade lite, sen gick vi och fikade. Super mysigt, vi pratade om allt och inget. Efter fikat så mötte jag upp Elin i Stockholm, vi gick runt i affärer igen och kollade sen gick vi till donken där vi köpte pommes och en varsin Mc flurry och satte oss i kungsträdgården och myste. Solen sken och det var super fint.
När vi kom tillbaka till Norrtälje så skjutsade jag hem Elin med bilen, vilket var väldigt mysigt.
 
Lördagen var : Loppis lördag. Fyndade lite saker där, några böcker, en väska och lite kläder. Har ni lust att se dem sakerna??
 
Söndagen bestod av jobb samt övernattning med min kära vän Lotta. Hon åkte hem idag vid 11 men vi ska träffas nu igen om en halv timme då vi ska träna på studion med dansgruppen. Härligt härligt kan jag säga.
 
Det har varit en super bra långhelg, tspenderat den med underbara vänner, skratta, myst och ätit gott. Precis som livet ska vara, härligt att leva!!
 
1 kommentar
Anonym

Härligt 👍 😊

Svar: 👍🏻👍🏻❤️❤️
Amanda Wester