5 sparade från instagram

 
 

Tagga en hysterisk galning!🤣 trevlig helg

Ett inlägg delat av Språk För Alla (@sprakforalla) 6 Apr 2018 kl. 5:32 PDT

 
1. Relaterar till denna videon. När mina hörlurar trasslar ihop sig och jag inte får upp dem så blir jag galen och irriterad 🤣
 
 
 
 
 

Apelviken just nu... #surfersvarberg #lifeisbetterwhenyousurf #varberg

Ett inlägg delat av Surfers Paradise i Varberg (@surfersvarberg) 6 Apr 2018 kl. 12:53 PDT

 
2. Denna bilden skulle jag skicka till pappa för att visa hur vågorna är i Varberg just nu, men kom sedan på att jag inte kan screenshota med min mobil.Så får visa honom senare. Fina fina Varberg! Saknar dig! ❤
När vi är i Varberg jag ch familjen så brukar vi bo i just Apelviken.
 
 
 
 

6 april. Snö.

Ett inlägg delat av Johanna Nordström (@johannanordstrm) 6 Apr 2018 kl. 2:06 PDT

 
3. Johanna Nordström. Hahahaha, jag dör av skratt varje gång jag ser hennes videos. Så himla rolig och underbar hon är. 🤣🤣
 
 
 
4. Denna outfit som Brittany har på sig är så vår-/somrig. Har någon utav er sätt Youtube serien The Next Step? om inte så gör det, om ni vill. Brittany är med i den och spelar rollen Riley, så himla begåvad dansare och skåderspelerska hon är! 😍❤
 
 
 

Freshday

Ett inlägg delat av Wilma Holmqvist (@wilmaholmqvist) 7 Nov 2017 kl. 5:27 PST

 
5. Är inte Wilmas outfit bara så jäkla snygg här?!??? 😍
0 kommentarer