PÅSKLOV- fortfarande sjuk, dagens ärende och HOV1

Godkväll.
Allt bra med er? själv är jag fortfarande sjuk. Förkylningen är mycket bättre men hostan sitter kvar och jag är hes som tusan och låter som kalle anka när jag pratar. Ingen höjdare. Idag så vaknade jag vid halv 1 igen, ojda. har vaknat halv 1 - 1 två dagar i rad nu men så är det väll när man inte kan somna på kvällarna och ligger vaken till halv 2 pga av att man ligger och hostar tills man nästan spyr. Inge kul alls.
 
Sen har jag tagit Suzukin och åkt och handlat lite. Ringt och pratat med båda mamma och pappa som är uppe i fjällen just nu med resten av familjen medans jag är hemma och är sjuk. Har även ätit middag med mormor, vi åt fiskgratäng som hon har gjort själv. Jättegott!
Har även fixat lite i mitt rum och myst till det lite. Kan kanske visa imorgon med lite bilder på det jag har gjort. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Let´s dance börjar snart så det ska jag kolla på. Men innan det så ska jag föröka hinna skriva klart en skol uppgift så att det kommer ur vägen och sen piffa och fixa lite till i rummet.
 
 

Hallå när kan jag få bli frisk?? 😷

Ett inlägg delat av Amanda Wester (@amanda_wester) 6 Apr 2018 kl. 7:30 PDT

 
Har någon av er hört Hov1´s nya låtar på deras nya album? Eftersom att jag inte kunde sova igår kväll så låg jag och lyssnade på det när dem släppte det 00:00 på spotify igår. Om ni inte har hört det så tycker jag ska lyssna på dem nya låtarna. Tycker personligen att alla deras nya låtar är så himla bra. 
 
 
 
Dem spelar idag på Annexet men jag kan inte gå jag 1. inte fick tag på några biljetter och 2. så är jag sjuk. Men hade ändå inte kunnat gått om jag var frisk då jag inte har några biljetetr. Hahahha.
0 kommentarer