Det var länge sedan, men nu är jag tillbaka

Vad händer här? Jo, mina vänner. I´m back. I´m back on blogg.se. Om jag ska vara ärlig så har jag saknat blogg.se. Jag flyttade min blogg till devote.se men jag kände mig aldrig hemma där. Jag har fortfarande inte kommit in i konceptet och hur devote.se fungerar. Jag har helt enkelt inte gillat det så mycket. Men nu så ska jag prova att blogga här igen. Får se om jag känner mig mer hemma här. Hur har ni haft det? Vad har hänt sen sist vi hördes vid?
 
 
Bild från Tarifa 2017. Tagen av min syster ♥
 
I mitt liv har det hänt ganska mycket saker sen sist jag bloggade här för ungefär tre månader sedan. Jag har fyllt 18 år (!!!! WOOP WOOP), sen har jag varit i tarifa med familjen, jag har börjat planera lite inför studenten (så som beställt studentmössa), sen har jag börjat min sista termin i gymnasiet innan jag slutar i skolan. Så hyfsat mycket har hänt.
 
Jag har skrivit lite inlägg på devote och så men har "som vanligt" varit halv kass på att uppdatera bloggen kontinuerligt. Men jag vill verkligen lägga ner lite krut på bloggen men just nu så är skolan och jobbet prio ett och två. Men jag ska faktiskt försöka blogga lite mer, har som mål att jag ska ialafall blogga 1-3 gånger per vecka, dvs varannan dag ungefär. 
 
Jag har försökt att överföra inläggen som jag har skrivit på devote under dessa tre månaderna till blogg.se men jag vet inte hur man gör.Någon som vet? jag ska försöka klura ut det. Men tills vidare så får ni gärna gå in och läsa HÄR om ni vill veta vad för inlägg som kom upp dessa tre månader som jag var borta från blogg.se.
 
Nu ska jag sova, är dock ledig imorgon. Men efter praktiken idag så är jag galet trött. Godnatt ♥
 
/ A♥
2 kommentarer
Linnéa

Härlig bild!<3

Svar: Tack ❤️
Amanda Wester

Yeee. Nytt år å nya utmaningar in i det sista som gäller skolan.Sen är dom skolåren över. För alltid.Mot nya mål i livet.

Yeee.Nytt år och Mot nya mål i livet. Mot skolans slut som du för alltid snart kommer gå ut. Wow galet vad fort det gått. Heja dig.💖 👼 🌈

Svar: ❤️❤️😘😘✨✨
Amanda Wester