Jag drömmer om tatuering(ar)

 
Jag har snöat in mig på att skaffa mig en tatuering nu. Jag har suttit i en timma kanske och kollat på Weheartit på tatueringar. Jag har länge velat ha en tatuering på vänstra över armen, i form av en drömfångare. Igår när jag satt och kollade på tatueringar då också så hittade jag sådana fina tatueringar. Vill nu bara tatuera mig överallt (kanske inte överallt men ja).
 
 
Den tatueringen som är på bilden till vänster är lite av den bilden som jag tänker mig att min tatuering på armen ska se ut. Jag vill inkludera en uggla i tatuerinegn då jag älskar ugglor.Sen så har jag jätte länge velat ha en drömfångare till atatuering som sagt. Så att kombinera dem två vore perfekta tatueringen. // Sen så har jag en stor kärlek till Peter Pan. Det är min absoluta favorit film och kommer alltid att vara det. Jag har en speciell kärlek till den filmen så att ha en Peter pan- tatuering vore verkligen drömmen.
 
 
 
Vill även ha något litet citat, något i form med  Happiness/Happy/ Keep fighting/ Be positive/ Good vibes osv. Positva ord där man blir fylld med motivation och glädje när man ser ordet. // Jag vill även ha en måne eller en sol eller båda och. Just för att jag tycker att solen på något sätt beskriver mig lite. Då många av mina vänner säger att jag är alltid glad och sprider glädje runt mig. Och då kopplar jag dem orden till en sol. 
 
 
Igår då när jag satt och kollade på Weheartit så såg jag bilder på tatueringar som dem hade på fingrarna. Så jag tog en bäck penna och ritade en sol och en måne på två av mina fingrar på vänster handen. Måste bara säga att jag är HELT kär i det. Har redan bestämt mig att jag ska tatuera mig på fingrarna när tiden är inne för en tatuering. Dvs. när jag har råd med en tatuering. 
 
Det är det tråkiga med tatueringarna att dem är så dyra. Ja vissa av dem iallafall, det beror ju på hur stor och hur mycket detaljer den innehåller då blir den dyrare. Men den som vänter på något gott väntar aldrig förlänge som man brukar säga!
 
Hur känner ni inför tatueringar?
 
// Amanda ♥
 
Alla bilder är från Weheartit
0 kommentarer