När dagarna slutar med dåligt humör.

 
Dem senate timmarna idag har jag varit på ett dåligt humör. Något hände, vad vet jag inte. Men allt har kännts så tråkigt och bara så jobbigt. Det värsta man kan göra när man är på ett dåligt humör är att vara ensamen för då kommer alla tankar till en. Tankar om allt möjligt som man bara blir på dåligare humör av. Jag försöker att tänka på vad jag kan göra för att göra mig glad igen, men nu har jag ingen lust till att göra något alls och inte prata med någon. Men ändå så vill jag bara prata ut med någon. Ventilera tankarna och bara spill the tea. Vill gråta floder men ändå skratta så högt så tårarna rinner av glädje. Vill prata om allt med någon men vill även bara bli lämnad ifred. Så mycket som bara känns fel men så mycket som bara känns rätt. Tankarna om att jag snart tar studenten om mindre än en månad och att jag ska börja jobba och komma ut i vuxen världen med all dess ansvar börjar att komma mer och mer. När jag tänker på de, fylls jag av alla känslor på en gång. Vill inte att detta ska ta slut. Men vill att detta ska bli en början på något nytt. Det dåliga humöret kan också komma med att jag är trött då jag kom hem klockan 04.00 imorse från skivan som jag var på igår. Det kan vara en utav dem största anledningarna mistänker jag. Men jag vaknade med ett bra humör då jag prata med en kär vän i telefon om en rolig händelse igår. Men sen bara sjönk humöret med tiden och nu sitter jag här i mitt rum, mitt stökiga rum med släkt lampa och en gnutta lus från mitt lilla fönter, med hörlurar och lyssnar på en balad. Wild enough- Elina. Bra låt faktikst, får mig att vilja dansa till den.Tankarna lutar mot att jag ska trippa till studion imorgon och filma en improvisations video till den låten. Vi får se, kanske länkar den här imorgon till er!
 
/ Från Amanda med dåligt humör, Puss och kram ❤
0 kommentarer