Lördag - Vaknade i husbilen, shopping och middag med farmor och farfar

Efter en lång tågresa igår så var jag ganska trött när jag mötte upp pappa och syster i Varberg vid 22:30. När jag väl la mig i sängen så somnade jag hyfsat fort. Sen sov vi alla till 09:15 imorse, vilket var så himla skönt. Att bara få sova ut på helgen och vakna när man väl vaknar utan att behöva ställa klockan på rigning är bland det bäst som finns.  
 
Vi gick alla upp och åt frukost tillsammans och stirrade ut genom fönstret på havet.Ganska så skönt att bara sitta och stirra ut på havet och se vågorna som bryter mot strand kanten.Nu tänkte jag visa er några bilder från denna lördag nere i Varberg.
 
 
Efter frukosten så gjorde vi oss i ordning för att gå in till stan och kolla lite i affärer. Ansiktet tvättades, ögonbrynen målades, tatueringarna tvättades och smordes in. 
 
 
Vi promenerade in till stan i det fina solskenet och den sköna värmen från den.
 
 
En liten toa-selfie är standard när man är och shoppar.
 
 
Min syster hittade en tröja inne på Gina Tricot med ett fint budskap på. Tyckte den var värd att fota och dela med mig av. 
 
 
När vi sedan hade shoppat klart efter någon timme så drog vi hem ( till husbilen) och lagade lite mat. Jag tog min Vegoburgare, colan plus en ikea kasse och satte mig i gräset i solen. Lite kallt men ändå super härligt att få i sig lite D-vitamin.
 
 
Efter lite sittandes i solen och intag av D-vitamin såsatte jag mig och läste min nya bok. Livstilsbibeln av Josefine Dahlberg och Vanja Wikström. Två tjejer som jag verkligen beundrar och ser upp till så otroligt mycket.
 
Efter lite läsing, gitarrspelande och sjungande med min syster så kom vår farmor och farfar och knackade på. Dem kom alltså från Öland där dem bor och ner hit till Varberg för att överraska oss, hur gulliga är dem inte
 
 
Farmor, jag och min syster åkte och handlade grejer till matlagningen som farmor och farfar bjuder oss på ikväll. Så mysigt!
 
 
 Tyckte denna bild var super fin. Men sen så ser jag nu när bilden är större att mitt ansikte syns vilket jag inte trodde. Vilket fint ansikts-uttryck Amanda! Hahaha, men bjuder på den 😉
Nu är vi hemkomna från middag hos farmor och farfar och en promenad. Nu återstår bara lite så mycket bättre tittande och sen ska vi sova.
 
 
 
 
0 kommentarer