- Nu har jag tatuerat mig -

Igår var en väldigt stor dag för mig. Nämligen det var då jag skaffade mig min första tatuering 😍🙏🏼  är så fruktansvärt nöjd och kan inte sluta kolla på den 😍 
 
(null)
 
Jag tatuerade mig i Stockholm på Classic tattoo hos Emilia  och är verkligen så fruktansvärt nöjd med resultatet och hela upplevelsen. Jag tatuerade in en drömfångare på min vänstra överarm och kan säga att vid vissa tillfällen gjorde det riktigt ont. Men för det mesta så sved det mycket. Det som gjorde ondast var nog ovansidan av ringen på drömfångaren, då det var så nära mitt ben i axeln så gjorde det ondast där.
 
Under i stort sätt hela tatuerings tiden så satt jag och bet mig i läppen och gjorde miner för att det antingen gjorde ont eller sved. Min bästa vän Elin följde med mig och vi satt och pratade om allt och inget. Det var väldigt skönt att ha någon och prata med under tiden som jag satt där och blev tatuerad.Totalt så satt jag i 3 timmar ungefär och blev tatuerad. 
 
(null)
 
Efter tatueringen och betalningen var klar så åkte vi tunnelbana och mötte upp Elins kille som vi sedan gick ut och åt med. Minns dock inte vad pizzerian vi åt på hette men deras pizzor var riktigt goda.
 
 
Det var verkligen en super mysig dag och är så tacksam för att Elin kunde och ville följa med mig samt så är jag så tacksam för att jag fick denna oerhört snygga tatuering av mina föräldrar när jag fyllde år och tog studenten 😍🙏 tack tusen gånger om!!!
 
 
Ja så nu sitter min älskade drömfångare på armen och kunde inte vara mer nöjd. Nu och två-tre veckor framåt ska jag ta och tvätta denna tatuering 2 gånger om dagen och smörja in den 2-3-4 gånger om dagen. 
 
 
1 kommentar
Angelica Wåhlin

Vad roligt ju, & så himla härligt att du är nöjd :D

Svar: Super kul att äntligen ha en tatuering som jag älskar 😍🙏🏼
Amanda Wester