En till uppdatering om mitt liv

Jag lovar och lovar att uppdateringen på bloggen ska bli bättre, men det är ju lättare att prata än att sätta saker i verkstaden och göra det man lovar 😂🙈 

(null)

Men hur mår ni? Jag mår super bra, livet rullar på och jag har börjat jobba. Är inne på min fjärde vecka på nya jobbet och jag trivs så  bra. Jag jobbar då på en förskola och trivs super bra med både kollegorna och barnen. Det känns verkligen så härligt. Så skönt att jag nu har ett jobb efter det att jag tog studenten i år  och att jag inte är den som är i processen av att söka jobb.  Vad har ni haft för er?  

Jag har då börjat att jobba 💪🏽, köpt ny telefon och träffat kompisar 🙏🏼. Nu på lördag så ska jag åka in till Stockholm med min bästa vän Elin och min syster och tatuera mig 🙊 känns helt sjukt att den dagen snart är här. Men så taggad jag är 😍🙏🏼
0 kommentarer