Latley

Länge sedan sist. Bloggen har stått tom pga olika anledningar. Anledningar som inte kommer nämnas, tyvärr.  Jag tänkte dela med mig av vad jag har gjort och varit med om dessa nästan 2 veckor från bloggen. Utan inbördes ordning så visar jag er här och nu. Så under dessa 2 veckor från bloggen har jag...
 
 
Varit sjuk. Jag låg hemma en hel vecka och hostade som en tok och hade feber och mådde dåligt.
 
 
Jag har börjat lyssnat på poddar. Lyssnade på The Health Code av sarah day och Kurt tilse. Rekommenderar den podden. Podden görs av ett par som jag även följer på youtube. Så underbara människor och fulla med bra energi. Lyssna!
 
 
Har även blivit helt obsessed med Oscar Enestads nya låt I LOVE IT. SÅÅÅÅ BRA! 
 
 
Det har varit Alla 💖 dag. Fick ett fint hjärta av mamma och pappa 😊 Fina fina dem!
Fun story ang bilden. Jag skulle ta en fin instagram bild men så öppnar jag asken lite för hetsigt så att all choklad flyger ut 😂
 
 
Jag har tagit skoter körkort. En helt magiskt rolig dag full med skratt och adrenalin. Kan meddela att jag välte med skotern, allt gick jag. Jag och tjejen som jag skjutsade låg i snön och skrattade. Men jag klarade både teorin och uppkörningen. Yeeeeyyyy!!!
 
 
Jag gick på stan och provade kläder. Fann inget som passade bra. Däremot hittade jag massor med fina block och en tillbehör till min mobil som fick följa med hem. Här är jag när i prov rummet 😄
 
 
Detta hände igår. Jag fick en notis av att Omar Rudberg hade nämt mig i en notis. Vart genast super glad och förstod att han hade lagt upp min dance cover för hans låt Om om och om igen på hans insta story.
 
Inte super fin start bild men GUD så glad jag vart 😁😁😆😆 In och titta på min Insta om ni vill se videon.
 
Denna bild såg jag på instagram och tyckte den var såååå himla fin och ja. Har svårt att hitta rätt ord men jäkligt cool är den. 
 
Hade hej! 😉
0 kommentarer