Söndags ångesten kom som en käftsmäll

Vanligt vis har jag i stort sätt aldrig söndags ångest. Men idag har jag det och den kom som en jäkla käftsmäll. Har ingen lust alls att gå till jobbet imorgon. Men vem har det egentligen?
Jag vet inte vart denna känsla och dessa tankar kom ifrån. Jag brukar alltid vara peppad på en ny vecka och se fram emot vad som kommer hända på jobbet osv. Men nu idag, dem känslorna är långt borta. 
 
Idag har jag inte gjort något speciellt. I stort sätt all min smutstvätt som har legat i en ikea påse i mitt rum allt för länge är tvättad. Ja alltså kläderna i påsen är tvättade inte själva påsen ;)
Sen har jag läst bloggar, kollat serier, youtube, slö kollat pintrest och tvättat kläder. Ingen händelserik dag alls. Söndagarna brukar inte vara händelserika vilket är ganska skönt. Det är oftast den dagen som jag tar mig tiden att tvätta smuts tvätt, dammsuga golvet och förbereda inför den kommande veckan.
 
 
Jag har börjat kolla på en ny serie på Netflix- Grace & Frankie. Rekommenderar den!
Så bra och rolig, avsnitten är lagom långa och det är en lätt serie att titta på.
 
 
Så himla roliga och sköna damer detta!!
 
 
Kli kli i ögat! 
Syrran fångade denna bilden på när jag stod i det fina solskens ljuset.
 
 
Här står jag och pratar med pappa <3
 
 
Så fint hur persiennerna skuggas på ens rygg. 
 
 
Just nu sitter jag på golvet och letar tips på hur man kan bota söndags ångesten. Skriver även ner tipsen i min Bullet Journal. OM ni har något tips, hit me up!
0 kommentarer