Hänt sen senast

 
Jag har blonderat mig. När jag var mindre var jag blond men blev sen brunett. kan meddela att jag trivs så jäkla bra i blont hår. Känner mig mer som mig som blond än vad jag gjorde som brunett.
 
 
Jag och en utav mina bästa vänner sov över på hotell. Vi åkte in till stockholm för att sova på Urban Deli, ett sådant fint och mysigt hotell. Vi gick ut på kvällen och dansade och hade det allmänt super mysigt och trevligt hela kvällen. 
 
 
Denna tavla hängde inne på Urban Deli och skulle vilja ha en sådan hemma. Me Like It!
 
 
Igår var det fredag och jag kände mig fredags fin 🤗❤
 
 
Igår fredag tog jag tre hål i öronen. Två i ena och ett i andra. Är super nöjd men eftersom att jag tog hål i brosket på örat så har jag varit öm i hela örat typ. Sovit hyfsat dåligt inatt då jag inte har kunnat lekat på det årat som jag tog två hål i.
 
 
Idag när jag vaknade så gjorde jag fattiga riddare som jag sedan doppade i kanel och socker. Första gången jag åt fattiga riddare och ojojoj vad gott det var. Hittat en ny favorit frukost 🙏😍
 
 
0 kommentarer